röviden

Az első nap, az első  csók, az első szar szex (helló, Móni). Meghatározók ezek  az élmények,  és fontos állomások az ember életében.

A tegnap esti nem megrendelt pizzának köszönhetően (hopp, –800 kalória egyből) az éjjelt sikeresen szénné éheztem. De olyan szinten, hogy 3x keltem fel vizet inni azért, hogy legalább valami legyen a gyomromban. Gondoltam, ezzel átverem, de baszott rá reagálni. Sose hittem volna, hogy 13 fürdőgatyás férfitól még elsírom magam egy 5 fehérjéből, 1 sárgájából készült rántotta rozskenyérrel valaha is eshet ilyen jól bárkinek is. De ez most megtörtént.

Az első nappal nemcsak az edzést és a diétát kezdem el, hanem egy új életmódot is. Pár dologhoz nem árt hozzászoktatni magunkat. Olyan dolgokhoz, amik az elkövetkezendő időben fontos részei lesznek a mindennapjainknak, és később rutinná kell, hogy váljanak.

Ilyen a reggeli vitaminok bevétele, a nap megtervezése (elképesztően fontos, külön poszt erről alap), a Mindig, Minden Körülmények Között napi 3,5-4 liter folyadék elfogyasztása, az ételek előkészítése, ha előre látjuk, hogy olyan helyre megyünk, ahol nem tudunk diétásan enni (Budapesten nem tudunk), valamint az edzés utáni fehérjepor kimérése. A lényeg: alakítsátok ki a napi rutint úgy, hogy nektek komfortos legyen. Találjátok meg az ütemet, utána már magától zakatol a dob meg a basszus a füleidben.

Az első 5 nap a legkritikusabb. Ezt túl kell élni. Ezek azok a napok, amikor a legtöbben feladják. Túl sok az edzés, túl kevés a kaja, túl sok a munka, túl kevés az idő …aha, te figyi már, nem akarsz elmenni a picsába? Befejezed. Csinálod.

Elkezdődik a szervezet méregtelenítése is a mai nappal. Jótékony hatásai egyértelműek, negatív hatásai majd csak napokkal később jelentkeznek. Mert fognak, erre készüljetek fel lelkileg, de erre majd visszatérek, ha már nálam is jelentkeztek.

Pár szót azért magamról.

Mentálisan nagyon erősnek érzem magam. Fizikailag kb. mint Schmuck Andor. Leírhatatlanul fos kategória ez, mondanom sem kell. Meg sem fordul a fejemben, hogy diétán kívüli kaját egyek, pedig folyamatosan éhes vagyok.

Az első kondis edzés is megérkezett mell-bicepsz nap formájában. Bemelegítésnek 9 perces hegyi futás futógépen. Ismétlem. Senkinek ne jusson eszébe a cardio napot konditermi futógépen végezni. De bemelegítésnek tökéletes a futópad, sőt kötelező. Megemeli a pulzusszámot, a test bemelegszik, belövi az adrenalint, a sérülés kockázata minimálisra csökken, az edzés hatékonysága megemelkedik. Soha ne hagyjátok ki a bemelegítést.

Nagyon szarul esett. Emelkedőre futni véleményem szerint szarabb érzés, mint Gyurcsány Ferencnek lenni 2009-ben Magyarországon vagy bármikor bárhol.

A súlyzós edzéseket jó ütemben csináltam, megfelelő lendülettel. Szeretem ezt a napot, a leglátványosabb izmokra dolgozol ilyenkor, és vagy az aminónak köszönhetően, vagy a kezdeti lendületnek, nem tudom, de rohadt jól sikerült az edzés.

Ja igen, has. Mocskos szar egy része az edzésnek, az már biztos. Típustól függ, ki hova teszi, én általában az elejére, mert a végén egyszerűen már nincs erőm megcsinálni, és ha az elejére teszem, biztos, hogy meglesz. Aki hajlamosabb az sunnyerágoskodásra, az tegye előre. Iszonyat szopó minden hasizomgyakorlat, de a BMW után (szevasz, Ákos) a kidolgozott hasizom az egyik legerősebb puncimágnes.

Kész. Fehérjeturmix-ivás, kis bazseválás a recepciós csajokkal (róluk is lesz külön poszt, nyugi), kellemes fáradtsággal megyek haza. Remeg a mellem és a karom, nagyon kifáradtam. Kezdek éhes lenni. Ránézek az órára, negyed 10, fasza már csak 11 órát kell várnom, és újra ehetek. Túrót, baszod, puffasztott búzával… anyád.

Kicsit fifázok még, kiszopat a Real Sociedad 3–1-re. Ne erőltessük tovább ezt a napot. Elindítok egy 7 gigás pornópack-letöltést, és alvás. Kíváncsi vagyok, milyen randim lesz az éhséggel ma éjjel.

– Tudjátok, miért lesz tuti, ha saját klubunk lesz?

– Mert beengednek?