röviden

Éppen ideje volt már a férfi programnak. Rohadtul itt volt az ideje mert 2018-ban Magyarországon valami egészen döbbenetes állapotban vannak a férfiak.

Nem tudom ki volt mostanában strandon, vagy úgy általában ki nézte meg a férfiak külsejét egy alulöltözöttebb nyári napon, de aki megnézte, annak minden bizonnyal elég kellemetlen lehetett a látvány. Mondjuk nem is kell ehhez strandra menni vagy nyárnak lenni, hát bármerre nézünk hastól feszített pólók mindenhol.

Aztán egyik nap rádöbbentem hogy én is egy vagyok ezek közül a férfiak közül. Igen és ez volt annak a napja is amikor elhatároztam, hogy én nem fogok az apasággal takarózni, meg hogy nincsen időm mert egy milliárdos céget vezetek. Eldöntöttem változtatok majd a döntésemet tett követte, és összetettem magamnak azt a programot, amivel visszaszerzem a régi külsőmet.

Ez lett a Férfi Program.

Ez a program nem akar a világ legjobb programja lenni. Ez a program nem akar senkiből sem elérhetetlen külsejű szuperhőst faragni. Ez a program csak az akar lenni amire hivatott, azaz hogy a férfiakat egy meglehetősen szar állapotból, egy 100 napos program keretein belül SZTEROIDOK HASZNÁLATA NÉLKÜL, kifejezetten esztétikus formába hozza diétával, edzésekkel, a megfelelő táplálékkiegészítők használatával.

Ezt a programot saját magamon teszteltem, amit ide leírok, azt én is végig csináltam, a változást és a program hatékonyságát a testem átalakulásával mutatom meg.

Amit én elértem, azt bárki elérheti. Ez nem egy nehéz program, itt nincsen Spárta, itt nem kell a konditeremben megdögleni, itt csak pár dolog fog kelleni.

Kelleni fog hogy betartsd amit leírok, és kelleni fog hozzá kitartás, hogy végig is csináld amit elkezdtél.

Kelleni fog hogy akarj változtatni, akarj egészségesebben élni. Ne a barátnőd, ne a feleséged, vagy a random kis kurvák miatt, hanem elsősorban a gyerekeid miatt akik látni akarják az apjukat megöregedni mert bizony haver itt erről van szó. A gyerekeidről van szó, vagy ha még nincsen akkor majd lesznek, akikért már most felelősséggel tartozol.

Most mondhatod, hogy a Te dolgod a család eltartása és neked fontosabb dolgaid vannak annál mint hogy hogyan nézel ki, de még mielőtt nagyon belejönnél itt önmagad mentegetésébe finoman felhívnám a figyelmed, hogy itt most nem arról van szó, hogy megtudod-e venni a mosógépet, vagy betudtok-e vásárolni egész hétre hanem arról, hogy megéled-e a 48-at és ha megéled, akkor 48 vagy 57 évesen milyen állapotban leszel.

Mert fasza ez a hazaadom a fizetésem dolog, csak tudod egy vegetáló férfi pénznél valamivel többet ér egy ereje teljében levő apai iránymutatás, és a jelenlét, a mindennél fontosabb jelenlét. A családnak akkor segítesz ha jelen vagy, és ha lehetőleg egészségesen vagy jelen.

Ez a Program valóban a Férfiaknak szól. Az igazi férfiaknak, akik tudják mi a kötelességük, akik hajlandóak, és tudnak is felelősséget vállani a családjukért, a jövőjükért. Hát erről szól ez a program és persze nem utolsó sorban jól is fogsz kinézni és azért ez sem egy rossz dolog.

De tényleg. Ha végigcsinálod nagyon jól fogsz kinézni

Amikor összetettem magamnak ezt a 100 napot, akkor az első számú szempont az volt hogy ez a program betartható legyen és hosszútávon se pusztuljak bele. Ne legyen, és főleg az elején ne legyen túlságosan megerőltető, mert ha nagyon beterhelem magam, akkor nem fogom bírni és feladom mint a szar. Tudtam hogy ez egy hosszú folyamat lesz, és ezzel neked is tisztában kell lenned. Ez egy hosszú folyamat lesz.

Fokozatosság és türelem ez nagyon fontos, ugyanis mindenki itt hibázza el a fogyasztó programját. Jön a “na most lefogyok” kattanás, és iszonyat erővel beledobják magukat az edzésekbe, ész nélkül megszorítják a diétájukat és azt gondolják, hogy minél nagyobb erővel és minél szigorúbban csinálják, annál gyorsabban lesz változás. 

Hát kurvára nem lesz.

Tartós és látványos változást elérni egészséges keretek között, valamint valódi és minőségi izomzatot felépíteni egy nagyon lassú és nem utolsó sorban hozzáértést igénylő folyamat. 

Az első számú szempont tehát a fokozatosság, és hogy a terhelést szépen lassan, ám egyre intenzívebben adjam le magamnak. Fokozatosság és tervezés, hogy végig bírjam csinálni a 100 napot, az intenzitás emelés pedig azért, hogy a változás látványos legyen. 

A második számú szempont, hogy ne legyen unalmas sem a diéta, sem pedig az edzések. A diétát ezért ciklizálóan tettem össze ahol folyamatosan játszottam az adagokkal, mondjuk itt azért az anyagcsere pörgetése is szempont volt nem csak az unalom elkerülése. Amit biztosan tudtam, hogy a konditermi edzéseket a minimálisra fogom csökkenteni, mert mára már eljutottam arra a pontra, hogy simán behányok a konditermektől. Ez nem azt jelenti, hogy a konditerem ne lenne jó, sőt, a lehető egyik legjobb választás ha alakot akarsz formálni, de most valami mást akartam, valami újat. És milyen jól döntöttem.

A harmadik és talán a legfontosabb, hogy ezt a 100 napot és úgy általában mindent egyetlen rendszerré olvasszam össze. Egy olyan rendszerré, ahol minden napnak értelme van, ahol minden edzés csak egy állomás, ahol minden étkezésnek megvan a szerepe. Rendszert tettem össze mert tudtam, hogy e nélkül ez  nem fog menni. 

A rendszer lényege a ciklizáló diéta, egy progresszív kategórizált edzésterv, és  amik nélkül nem érhettem volna el ilyen látványos eredményt 100 nap alatt, azok természetesen a táplálékkiegészítők voltak. Nem használtam sok mindent, de amiket használtam, azokat rendszeresen használtam mert az átalakulási folyamatokhoz a testemnek szüksége volt rájuk. 

Ennek a programnak egyik legnagyobb újdonsága volt számomra a Berberine használata, amit kifejezetten hormonoptimalizáló hatása miatt próbáltam ki és úgy voltam vele ha beválik, akkor elkezdem forgalmazni. De ahhoz hogy forgalmazzam tudnom kellett, hogy valóban működik-e. Hát basszus működik, de nem is akárhogyan. (Erről bővebben a PDF-ben, amit a rendelés mellé küldünk)

Nagyon sok jót olvastam a Berberine-ről, rengeteg kutatás igazolta a hormonokra, valamint az egész emésztőrendszerre kifejtett jótékony hatását, így a Berberine volt a programom alapja, a megfelelően működő hormonháztartásom katalizátora.

A Férfi Program 4 pillére 

1. Fokozatosság és terhelés intenzitás növelés

2. Ciklizáló diéta és progresszív edzésterv

3. Rendszer ahol mind a 100 napnak értelme és szerepe van

4. Hormonoptimalizálás, a megfelelő edzés közbeni kiegészítő és persze a legerősebb zsírégető

A Férfi Program diétájához és edzéstervéhez úgy tudsz hozzájutni, ha megrendeled a Férfi csomagot.

 

A 100 nap diétája

A 100 nap edzésterve

A 100 nap táplálékkiegészítői