röviden

Hogyan lehetséges ez? 10 nap alatt senki nem ér el ilyen látványos eredményt, mondják most azok, akik nem ismerik a testformálással és a sportolással járó folyamatok legalapvetőbb szabályrendszerét.

1.Sportmúlt
2. Genetika
3. Testalkat
4. Edzésmódszer
5. Diéta
6. Pihenés
7. Táplálékkiegészítők

 

Sportmúlt. A test ugyanis emlékszik. Emlékszik a sportmúltunkra, hogy terhelést kapott hosszú éveken át, így a testet ért sokkolás, ami ugye minden esetben az edzéseket jelenti, már értelmezni képes, és beindítja a testben a változás folyamatait. Ehhez természetesen ép test kell, megfelelően működő anyagcsere-folyamatokkal, és persze az isteni genetika és szerencsés testalkat, ami esetemben 80% fölötti mezomorf arányt jelent.

Genetika. Ezen ugye nem tudsz változtatni. Mert mi is a genetika? A törzs és a végtagok hossza, a csontozatod felépítése, a vállöv szélessége a csípőhöz viszonyítva, az ízületek mérete, a kötőszövet teherbírása, az anyagcsere sebessége, az izomrostok aránya, egyszóval hogy amid van, abból mennyi idő alatt mit vagy képes kihozni. A tested korlátairól vagy éppen szárnyalásra való képességéről van tehát szó. Nálam a genetika is rendben van. A testem arányos, és szépen alakítható. A 186 cm-es magasságom teszi ezt lehetővé elsősorban, és mindaz, amiről fentebb már beszéltem.

Testalkat. Az endomorfok ugye nagyon beszopták, az ektomorfok kiemelkedő eredményeket tudnak elérni, de csak nagyon következetes munkával és nagyon hosszú távon, azonban a mezomorfok a legszerencsésebbek, ők gyorsan és látványosan képesek a testük fejlesztésére. Én mezomorf vagyok.

Edzésmódszer. Súlyzós edzéseket végzek, most még csak heti 4 alkalommal, de 2-3 hét, és 5-re váltok. Bontott edzéstervet követek, kontrollált pihenőidőkkel, stb., de erről majd írok még részletesen az oldalon is.

Ezenkívül heti kétszer bokszedzésre járok, és a bokszhoz szükség fizikai állóképesség megszerzéséhez elengedhetetlen bokszkardióra kiemelt figyelmet fordítok. Ez egy új szerelem számomra, a bokszkardiót mindenképpen beépítem a jövőben a LifeTILT-be is.

Diéta. Semmi mást nem eszek, mint a LifeTILT FOOD-os kajámat (http://lifetiltfood.hu/). Naponta 5× dobozból, ahogy kell. Mivel a testátalakítás sikeressége 70%-ban a diétán múlik, most akkor mindenki elképzelheti, milyen jó kaját tettem össze, hogy ezt az eredményt ilyen rövid idő alatt el tudtam érni.

Pihenés. Napi minimum 7 óra alvás.

Táplálékkiegészítők. Amiket használok: tejsavófehérje, Pyruvat PRO, glutamin. Természetesen a sajátjaimat használom.

Hát ennyi. LifeTILT FOOD és edzések. És még van hátra 80 nap…

http://lifetiltfood.hu/