röviden

Nem tudom, ki emlékszik még a 2011-es átalakulásomra, amikor is 90 nap alatt egy szálkás, egész jó formát hoztam ugyan össze, de így visszanézve a képeimet egyáltalán nem vagyok elégedett.

Akkoriban mindent máshogyan csináltam, mint most. Egyetlen edzéstervet követtem a konditeremben, hetente kétszer futottam, és egy olyan versenydiétát követtem, ami így 4 év távlatából nézve ugyan baromira hatásos, de azért semmiképpen nem mondanám, hogy nem létezik nála jobb diétás étrend.

Azóta eltelt 4 év. Kimondani is megdöbbentő, 4 év. De ez a 4 év nem múlt el nyomtalanul, ugyanis ez idő alatt rengeteg új és hasznos ismeretanyaggal gazdagodtam, folyamatosan kutattam a testépítés és a minél jobb forma eléréséhez szükséges információkat. Emellett az évek során többek között olyan edzőkkel dolgoztam együtt, mint Molnár Péter, aki nemcsak szerintem, de a szakma szerint is a valaha volt egyik legkiválóbb magyar testépítő.

A mostani programom már kiforrottabb, és ami ennél is fontosabb, hogy jóval nagyobb ismeretanyaggal a fejemben vágtam neki. Ez megmutatkozik a gyakorlatok sokszínűségében, a súlyokkal és sorozatokkal történő játszadozásban, a két edzés közti regenerációban, a nyújtások kivitelezésében és az edzésintenzitásban éppúgy, mint a táplálékkiegészítők adagolásában. Szinte már semmit nem csinálnék úgy, mint ahogyan azt tettem 2011-ben, de miért is tenném ezt, hiszen az ember jó esetben folyamatosan fejleszti magát a fejlődés nem állhat meg alapon, így az a konstrukció, ami jó volt 4 éve, az mostanra már elavult technológiának számít.

Ha azt követném, mint évekkel ezelőtt, és azt tartanám még mindig a legjobb edzésrendszernek, akkor bizony nem fejlődtem volna semmit az elmúlt években, és ennél szomorúbb dolgot elképzelni sem tudok, mint hogy még mindig ott tartsak, mint 4, vagy akár 10 évvel ezelőtt. Persze jó volt az is, ahogyan egy 2008-as Audi is kurva jó volt 2008-ban, de azóta eltelt 7 év, és már van jobb, már van ilyen ABS meg olyan faszom Triptronic fokozatú ajtó.

A király audis hasonlatom után remélem, már mindenki érti a lényeget, ami nem más, mint hogy fejlődni kell, ez a lényeg, mindig fejlődni kell. A mostani programommal nem egy vékony, szálkás formát fogok összehozni, ahogy azt tettem 2011-ben, hanem az elmúlt évek tapasztalatai, többletinformációi alapján egy esztétikus, valóban izmos, rohadtul fasza testet fogok formálni magamon. Hogy ezt elérjem, ehhez most nagyon jó úton haladok. Fejben most nagyon erős, az edzéseimen kellően fókuszált állapotban vagyok, és minden edzésem megfelelően és változatosan van felépítve.

A LifeTILT FOOD-teszt mostantól nemcsak a kajáról fog szólni, hanem az edzéseimről is bővebben, hogy mit, miért, mikor kell tenni, mert edzések nélkül soha nem fogtok jó formát elérni.

Egyébként nem tudom, feltűnt-e, de eddig kizárólag az edzéseimről beszéltem, a diétát nem érintettem. Nem véletlenül nem érintettem, hiszen az adott. Kapom a kaját reggelente, és dobozból eszem azt, amit a LifeTILT alapelveit követve tettünk össze.

Azonban.

A FOOD-os menüsort alapvetően nőknek tettük össze. Olyan nőknek, akik le akarnak fogyni, és ehhez mi egy egészséges, és főleg az újítások óta minőségi alternatívát kínálunk. Magas tápanyagértékek meg a szokásos faszság, de most nem ez a lényeg. Hanem hogy egy férfinak, és főleg ha olyan terveket dédelget, mint én, hogy egy izmos, formás alakot hozzon össze 3-4 hónap alatt, ennyi kaja nem elég. A FOOD-dal, ahogy azt vártam is ettől az étrendtől, leadtam 7,5 kilót, de az izmok építéséhez több kajára van szükségem, mint átlag 1500 kalória bevitele.

Úgyhogy az étrendem most annyiban módosul, hogy eszem továbbra is a FOOD-os kajákat, ez lesz az alap, ez adja a fasza ízeket, de a FOOD-os kaja mellé mindennap megeszek további 60 dkg csirkemellfilét a következő elosztásban.

reggelire csak azt eszem továbbra is, ami a FOOD-os reggeli

tízóraira a LifeTILT Túrókrém mellé 15 dkg csirkemellfilét fogok enni

ebédre a FOOD-os ebéd mellé 30 dkg csirkemellfilét

uzsonnára a FOOD-os uzsonna mellé 15 dkg csirkemellfilét

vacsorára pedig LifeTILT-fehérje 30 helyett 60 gramm lesz az adag.

Na most nem tudom, feltűnt-e, de ha sikeresen lement a programom, akkor ez lesz a LifeTILT FOOD-ízekkel tarkított férfi menüje, kifejezetten egy olyan alakhoz, amit ezzel az étrenddel és a már fent említett edzéseimmel fogok elérni. Bizony emberek, a férfi FOOD-menü már a spájzban van.

Nőknek marad ez a kaja, mert bevált és hatásos, ahogyan azt a 7,5 kilós fogyásommal is bebizonyítottam.

Úgy terveztem, január végén lövök magamról egy képet, hogy hol is tartok mostanában, de inkább még várok egy kicsit, hogy a látvány még durvább legyen. Persze biztos nem fogom tudni megállni, és bepáváskodok majd a konditeremben a tükör elé, de jelenleg az a terv, hogy még várok kicsit.

Szóval mindent egybevetve nézzük, milyen FOOD-os kaját ettem a 26. napon, milyen étrenddel érem el azt a testet, amitől a lányokról, ha meglátnak, leesik a push up melltartó.

Reggeli

6 szelet csirkemellsonka, 2 főtt tojás mandulával, rozskiflivel

A sonka 97%-os, a tojás főtt, a mandula meg úgy jó, ahogy van. A háttérben pedig a nyúl, amit még Beának lőttem a Vidámparkban azon a napon, amikor végleg bezárta kapuit. Ezzel a nyúllal alszom azóta is. Ez 10-es skálán kb. mennyire gáz?

Tízórai

LifeTILT Túrókrém tejszínes csokis keksz ízben

Kivételesen nem felejtettem el lefotózni a túrókrémet. És ha már nem felejtettem el, akkor idetenném azt a grafikai rajzot is, amilyen csomagolásban kereskedelmi forgalomba kerül majd a LifeTILT Túrókrém. Hogy erre mikor kerül sor, nos, azt még nem tudjuk.

Ebéd

Erőleves főtt tojással

Ha a tojást a leves közepére teszitek, olyan, mintha egy hatalmas szem nézne vissza rátok. Én ezzel szórakoztam legalább 3 percig.

Grillezett tonhal spenótos hajdinával

Az a baj, hogy én ezt a bejegyzést éjjel 1-kor írom, és ugye ilyenkor már nem nagyon eszünk semmit, még fehérjeturmixot sem vízzel, és én ezt a kaját nézem. Emlékszem az ízére, emlékszem, mennyire kurvára finom volt. De még mielőtt nagyon belelovalnám magam az emlékeimbe, és felszaggatnám a kárpitokat, inkább továbbmegyek az uzsonnára, mert most még éhesebb vagyok, mint amikor elkezdtem írni ezt a bejegyzést, és az sem volt egy kellemes állapot.

Uzsonna

Grillezett csirkemellfilé friss salátával, balzsamecettel

Edzés után a villamosmegállóban csörgött a telefonom, hogy ennem kell. És ha enni kell, akkor enni kell, bárhol is vagy. Én éppen a Mammut előtt a megállóban, így nem tehettem mást, mint elővettem a dobozomat, és elkezdtem enni. Nem volt nálam evőeszköz, úgyhogy kézzel ettem. A villamoson. Imádtam.

Vacsora

Tejsavófehérje, azt hiszem, kapucsínósat ittam

És ha már szóba került a fehérje. A 4 legrosszabbul fogyó fehérjeízt megszüntetem (eper, mogyorós csoki, csokoládé, kókuszos csoki), és jön helyette 2 új íz. A mentolos csokin és az ananászon gondolkozom, valamint terveim szerint újra lesz LifeTILT-fehérje Steviával, és tojásfehérje-protein is érkezik. Ezekről majd bővebben, ha elérkezett az idő.

Most pedig befejezem, mert a spenótos tonhal hajdinával emlékképe így éhesen, és hogy megint eszembe jutott, eléggé megviseli az idegrendszeremet, inkább lefekszem aludni.

FOOD-ételrendelés

http://lifetiltfood.hu/