röviden

Év eleje óta olyan szinten zártam el magam a külvilágtól, hogy ha most történne velem valami, teszem azt, meghalnék, 5 emberen kívül nem nagyon értesülne róla senki 1 héten belül. Nagyon régen ezt kellett volna tennem, nagyon sok mindent nagyon régen meg kellett volna tennem. Hát most ennek is eljött az ideje.

A napjaim nagy részét egyedül töltöm. Nem engedek a közelembe senkit, és még az esélyét is elzárom annak, hogy bárki is közel kerüljön hozzám. A telefont a szüleimen és a már említett 5 emberen kívül nem nagyon veszem fel senkinek, és ami a legfontosabb, hogy 2014 utolsó hónapjaiban mindent úgy intéztem, hogy ezt meg is tehessem.

Öt nagyszerű, remek ember lett mára mellettem. Mi így 6-an irányítjuk és csináljuk a TILT-et, hogy ebből az egészből valami igazán nagy legyen. Nagyon régóta kellett volna már mellém egy ilyen team, és sokkal hamarabb szüksége lett volna a TILT-nek egy ilyen teamre. Egy csapat, amely megszervezi és megvalósítja mindazt, amit én megálmodok. Főleg miattuk, 2015-ben már elképzelhetetlen, hogy ha valamit elkezdünk, azt ne fejezzük be, és ha valamit elkezdünk, azt ne fejezzük be sikeresen. Üzleti tervek, pontosan követhető pénzügyi és elszámolási rendszer, egy tőkeerős háttér, egy érzelmi és egy lelki támasz. Ezt adja nekem ez az 5 ember, és az ő személyük adja nekem az erőt, hogy tovább álmodjak, hogy azt csinálhassam, amit akarok, amiben a legjobb vagyok, amitől a TILT is felemelkedhetett.

Senkit nem neveznék meg név szerint, azt hiszem, ezt ők sem szeretnék, mindenesetre szeretném, ha tudnák innen is, örülök, hogy mellettem vannak, hogy együtt dolgozunk.

És hogy mit csinálok én? Mindent, amit eddig kellett volna…

Szóval elvonultam a világtól, és ez jó, ez most nagyon jó. Elsősorban nekem, de ha nekem jó, akkor ebből nagyon sokan fognak profitálni. Eszem a FOOD-os kaját, edzek, pihenek, gondolkozok, tervezek. Mi kell még? Egy beszámoló a kajákról, amiket eszek, amitől iszonyat jó alakot várok.

LifeTILT FOOD rendelés

http://lifetiltfood.hu/

Reggeli

Zabpehely-palacsinta proteinporos sovány túróval

Általában reggel megyek edzeni, ami előtt ez a szénhidrátos, magas fehérjetartalmú reggeli a lehető legtökéletesebb. Ezt a kaját úgy ettem meg, hogy a tejszínes csokis kekszes túrókrémet egyszerűen rákentem a palacsintára. Istenem, mennyire jó volt, és most, hogy ezt a bejegyzést éjjel 1-kor írom, ki is esik a lelkem ezért a kajáért. Egyetlen dolog vigasztal, hogy reggel 8-kor már itt van a FOOD-os kajám.

Tízórai

Vaníliás LifeTILT Túrókrém

Ez a kép már edzés után készült. Ezt a kaját elkevertem egy kis glutaminnal, konkrétan 10 grammal, természetesen az edzés utáni kötelező fehérjeturmix sem maradhatott el, holnap azt is lefotózom majd.

Ebéd

Marhahús- és édesburgonya-leves

A marhahúsleves hátszínből készül, és igen, édesburgonya-leves. Jól látjátok, É-DES-BUR-GO-NYA. Tudom, hatalmas császárok vagyunk.

Csirkemellfilé szilvamártásban, hajdinával

Ha lány lennék, mielőtt lefotóznám a kajákat, ízlésesen elrendezném, figyelnék a környezetre, a fényviszonyokra, és még talán fel is díszíteném. De mivel nem vagyok lány, és az életet nem pazarlom el felesleges faszságokkal, ezért csak kibontom, és lefotózom úgy, ahogy van. Leszarom, hogy néz ki. Azt hiszem, ezen a kaján ez látszik is.

Pár szót a hajdina jótékony hatásáról. A hajdina zsírmentes, glutént nem tartalmaz, ellenben sok benne a B1-, B2-, C- és E-vitamin, gazdag fehérjeforrás, emellett cinket, rezet, mangánt, magnéziumot és kalciumot is tartalmaz. Jótékonyan hat a koleszterinszintre és a vérnyomásra, magas rosttartalmának köszönhetően az emésztést is támogatja.

Csirkemellfilé sovány sajttal, zöldséges kölessel

A kölest nem véletlenül építettük be a LifeTILT FOOD-os étrendbe, mivel alacsony a kalória- és magas a rosttartalma. Hosszabb ideig telítettnek érezhetjük magunkat tőle, esélyes, hogy a kalóriadús ételek iránti sóvárgást is elkerüljük. De lássuk a köles előnyeit pontról pontra.

1. Lúgosító gabona. Az egészséges táplálkozás 60 százaléka lúgos ételekből áll. A köles is lúgosító élelmiszer – így segít fenntartani testünkben az egészséges pH-egyensúlyt, és ez elengedhetetlen a betegségek megelőzésében.

2. Gluténmentes. A köles remek tápanyagforrás amellett, hogy gluténmentes. Lisztérzékenységgel küzdők számára is ideális, hiszen ők a gluténtartalmú termékekre nagyon érzékenyek.

3. Fontos magnéziumforrás. Az egészséges köles magnéziumban gazdag. Olyan ásványi anyag ez, amely számos testi funkciónkban kulcsszerepet játszik. Bizonyítottan csökkenti a migrénes rohamok számát, és kordában tartja az asztmát. Az alacsony magnéziumszint növeli a magas vérnyomás, a beszűkülő artériák, a plakkformálódás esélyét, amelyek mind szívproblémák kialakulásához vezetnek. Ezek kockázatát minimálisra csökkenthetjük, ha magnéziumban gazdag ételeket eszünk, így például kölest. A köles előnye továbbá, hogy a magnézium mellett mangánt, foszfort és vasat is tartalmaz.

4. B-vitaminban gazdag. A köles nagy mennyiségű B-vitaminnal látja el szervezetünket. A niacin, folacin, riboflavin, tiamin csak néhány azon fontos B-vitaminok között, amelyeket a köles tartalmaz, és testünk energiaszintézisében szerepet játszanak. Ha tehát energiát szeretnénk, és fáradtnak érezzük magunkat, egy tálka köles mindig jól jöhet, megfelelő mennyiségű energiával tölt fel bennünket!

5. Kiváló antioxidáns. Védjük magunkat a szabad gyökök károsító hatásaival szemben kölessel, mivel ennek az élelmiszernek erős antioxidáns hatása van.

6. Egészséges koleszterinszintet biztosít. Ez a kellemes ízű gabona a fitokemikáliák kiváló forrása, amely tanulmányok szerint csökkenti a „rossz” koleszterin szintjét, ám emeli a jó koleszterinét. Vagyis feltétlenül iktassuk be étrendünkbe, ha fontos a szívünk egészsége!

7. Prebiotikumként működik. Szervezetünknek jó baktériumokra is szüksége van. A kölesnek ismert prebiotikus aktivitása, amely hozzájárul a jó baktériumok mennyiségének növeléséhez – ezek kulcsszerepet játszanak az emésztés elősegítésében. Plusz, ellentétben a finomított gabonákkal, a köles nem teszi lehetővé a rossz baktériumok elszaporodását.

8. Csökkenti a trigliceridszintet. A triglicerid egyfajta zsír, amely a vérben kering. Az abnormális trigliceridszint növeli a szívproblémák kialakulásának kockázatát. Kölesben gazdag étrenddel megelőzhetjük ezt a gondot, mert segít fenntartani a megfelelő trigliceridszintet, egészséges szívet és érrendszert eredményezve.

9. Javítja a hangulatot. A köles triptofánt tartalmaz, azt az esszenciális aminosavat, amely segíti a szerotonin termelődését. A szerotonin jelentős hatással van hangulatunk, alvásunk és étvágyunk alakulására, az alacsony szerotoninszint depresszióval és alvászavarral járhat. Tehát ha rossz a hangulatunk, jó tanács egy tál köles főzése és elfogyasztása! Ha vidám rendezvényt szeretnénk, a kölestorta, kölessüti vagy kölessel készült sült rizs mindig jó választás!

10. Jó minőségű fehérjeforrás. Számos jó fehérjeforrás létezik, többségük azonban erősen savas, és felboríthatja szervezetünk pH-egyensúlyát.

A köles előnye, hogy nemcsak lúgosít, de csupán 50 gramm belőle fedezi a napi javasolt fehérjebevitel 12 százalékát. A vegetáriánus étrendet követők számára fokozottan ajánlott kölest fogyasztani, hogy megfelelő mennyiségű fehérjét juttassanak szervezetükbe. És ami még külön prezidenciális, hogy +zöldségekkel keverjük el. De hát ilyen ez a FOOD.

Uzsonna

Csirkemellfilé brokkolival és gombába tekert csirkemell barna rizzsel

A brokkolis cuccot edzéstartás közben ettem meg a FLEX-ben, a másikat nem tudom, hol, talán a könyvelőnél vagy  a fejlesztőknél, de aznap voltam a beszállítóknál is, lehet, hogy ott. Mielőtt véget érne ez a bejegyzés, szeretném, ha megnéznétek a brokkolit, mennyire kurva jól néznek ki. Semmi mirelit.

Vacsorára most már szinte mindig isolatumot iszok, ami egy 97%-os cucc. Amit a FOOD-hoz lehet rendelni, az 87%-os. Gondolkoztam, hogy lecseréljük a rendelhető fehérjét isolatumra, de rohadt drága, és csak 3 íz van belőle (hamarosan 5 lesz).

LifeTILT FOOD rendelés

http://lifetiltfood.hu/