röviden

Meg kell értenie minden nőnek, hogy a szexuális életük életben tartásához izgalmasabbnak kell lenniük, mint a pornó, a fenekük az egyik legnagyobb fegyverük az élet harcmezején, aminek segítségével annyi csatát tudnak nyerni a társválasztás küzdelmeiben, amivel a végén megnyerhetik majd az egész háborút is.

Fenékre edzés, push up melltartó, és hitelesen eljátszani az illúziót, hogy nem vagytok könnyen megkaphatók. Ennyiben foglalnám össze a nők törvénykönyvének három legfontosabb pontját, amin belül most a fenékre és annak edzéseire fókuszálnék elsősorban.

A fenék formája, mint annyi minden a testen, elsősorban genetika kérdése. Az igazi női alakot a széles csípő és széles medencecsont jellemzi. Ezt a testalkatot a természet is gyerekszülésre teremtette, de sajnos ezzel lesz egy kis problémád, mert amennyit fel a hegyre, annyit le alapon a természet a fenekedet úgy, ahogy van, feláldozta az anyaság oltárán, aminek a megformálásával egyszerűen foglalkozni kell. A fenék és úgy általában a test megformálásához azonban nem elég csak szimplán diétázni, mert a megereszkedett feneket, a lógó bőrt a legkellemetlenebb helyeken, és a formátlan testet általában az edzések nélküli diétáknak köszönhetjük. A kerek, formás feneket kizárólag kitartó edzésekkel lehet elérni, amivel a fenékizmokat gyarapíthatjátok, ezzel kialakítva azt a formát, amit minden férfi receptora kilométerekről megérez. Lehet persze itt is fenéktartó bugyikkal és farmernadrágokkal operálni, de az egyszer lekerül, és az pont ugyanolyan röhejes lesz, mintha egy srác nadrágját letolva zoknik esnének ki az alsógatyájából. Kerek feneket azonban nem mindenki tud elérni, hiszen itt is óriási szerepe van az örökletességnek, hiszen a formát az izmok úgymond eredési és tapadási pontjai határozzák meg. Mindenkinek van egy adottságához mért maximuma, ezt el kell fogadnotok, de azt a maximumot akkor bazmeg minden erővel közelítsétek meg, fogadjátok el, hogy oké, ez van, legközelebb talán a te csapatod nyer majd a fogantatás örökletes fogadóirodájában…

Ahogy a testalkatoknál, úgy a fenéktípusoknál is különbséget teszünk, amivel nem árt, ha tisztában vagytok, és a megfelelő típusra a megfelelő edzéseket végzitek el. Négyféle fenéktípust különböztetünk meg, amelyek a következők.

Hátradomborodó fenék. Ez a típus alapvetően a latin csajokra jellemző, vagy a generációk alatt kifehéredő négerekre. A fenék a törzshöz és a combokhoz képest túlságosan is kidomborodik hátrafelé. Ha ilyen feneked van, tudnod kell, hogy bár tudsz rajta igazítani, de gyökeres változásokat nem fogsz tudni elérni. Mielőtt nyitnád a jégkrémesdobozt, csak szólok, hogy ebbe a kategóriába esik bele Jennifer Lopez és Shakira is, és ezeket a csajokat csak nagyon kevés férfi nem akarja megcsinálni. Ennél a fenéktípusnál TILOS a zsírlerakódás engedése, mert borzalmasan hazavágja a feneket, és az asszonyosodás kilátástalan útjára lépsz. Kajálj tehát egészségesen, figyelj oda maximálisan az étkezésekre, kerüld a cukrot és a fehér kenyeret, és napi ötször egyél keveset. Kardioedzések minden mennyiségben lehetőleg minél hosszabb ideig, kondis fenékformálás csak akkor, ha lekapartad magadról a felesleget, mert ha a zsír alá izmosodsz, akkor a feneked csak nőni fog hátrafelé, és hidd el, az egy bizonyos pont után nem egy kellemes látvány. Formás, domború idomok alakíthatók ki ennél a típusnál, de a fokhagymafenékről szőtt álmokat úgy, ahogy van, el is kéne felejteni.

Lapos fenék. Tökéletes ellentéte a hátradomborodó fenéknek. Imádom ezt a típust, mert ez az a fenékforma, amivel szinte bármi elérhető. Minden borzalmasan jó nőnek ilyen feneke van, és titkon mindenki ilyet akar. A fenék a combhoz képest enyhén kiemelkedik, a fenékvonal nagyon jól kivehető, és a comb hátsó része szinte egy vonalban van a törzzsel. A legtöbb fenéktípussal ellentétben rendkívüli eredményeket lehet elérni a formálás és a kerekítés terén. Válassz nagy súlyokat és mindig olyan gyakorlatokat, amelyek nemcsak a farizmokat, hanem a körülötte lévő izomzatot is leedzik, mint derék és csípő. Guggolások, kitörések, nagy ellenállású taposás, emelkedőre futás és lépcsőzések. Ezekkel brutális eredményeket érhetnek el a kvázi „lapos fenék” kategóriában résztvevők.

Puha, ernyedt fenék. Kár lenne szépíteni, nagy szopó ez az alkat. Ezzel a típussal az a legnagyobb probléma, hogy az izomzat gyengesége miatt a fenék alsó felének a vonala megereszkedik, és szinte egybeolvad a lábakkal. Nem lapos, hiszen a teteje jól elkülöníthető a törzstől, de mivel nincs, ami tartsa, lógó, megereszkedett benyomást kelt. Ezek a nők a doggy style-t ne nagyon erőltessék, már ha folyamatos erekciót akarnak fenntartani az emberüknél. Ehhez a fenéktípushoz a tömegnövelés a legjobb megoldás. Nagy súlyok a guggoláshoz, taposás nagy ellenállással, vagy nehezített kardioedzés a fenék megformálásához. A lényeg, hogy az alapjáraton nem létező izomzatot kell megteremteni… Ide akartam még pár jelzőt írni, de hát halottra nem fújunk parfümöt.

Nagy fenék. Nem tudom, megvan-e valakinek Ursula nővér a Dr. Bubó című rajzfilmből, mert ha igen, akkor már tudjátok, milyen feneket kell itt elképzelni, nem mellesleg ez a klasszikus néger fenék is. A nagy fenék általában széles csípővel és medencével jár, de a hátradomborodó típusnál sokkal, de sokkal szomorúbb a helyzet. A csípőcsont extra széles, de ha még ráadásul zsírpárnáik is vannak rajta, na akkor beszélhetünk arról a klasszikusan nagy kofferről. A legfontosabb ebben az esetben egy céltudatos, élethosszig tartó életmódváltás. A csípőcsontokat keskenyíteni ugye nem lehet, de optikailag az egész testet át lehet formálni, egy arányosabb test elérése érdekében. A széles csípőt a kerek, nőies vállak és az enyhén V alakú hát kompenzálhatja. Rendszeresen súlyzós edzések kis súllyal, nagy sorozatszámokkal, ússzál, amennyit csak tudsz, természetesen lábtempóval, kardiomozgásnak pedig squash, tenisz, és ha alkalom nyílik rá, strandröplabda jöhet szóba mint tökéletes választás, a lényeg, hogy olyan mozgásformát találj, ami gyors irányváltoztatássokkal jár. Ha tudsz, fussál mindig füvön, vagy olyan terepen, aminél ellenállásba ütközik a lábad. A lényeg a rendszeresség, a kitartás és az intenzív edzések hetente legalább 4 alkalommal, egyébként tilos a bicaj és a taposógép.

Zárásképpen még annyit üzennék a Velvet újságíróinak, ha egyáltalán lehet őket annak nevezni, hogy próbálják már meg ne minden cikkemet lelopni, és a tehetségtelen írói képességeikkel lebutítva azokat leközölni a saját oldalukon, mert kurvára szánalmas. Köszönöm.