röviden

Tudjátok, mitől félek a legjobban? Hogy egyszer eljön majd a nap, amikor már nem fog örömet okozni az írás, amikor már nem esik ki a külvilág, miközben a gondolataimat monitorra vetem, amikor már nem röhögök saját magamon, miközben az irgalmatlan faszságaimat leírom.

De ez csak az egyik félelmem, van ám ennél egy sokkal nagyobb is, ami rendszeresen, mondhatni visszatérő rendszerességgel gyötör. Ez pedig nem más, mint hogy nem tarjátok be a diétát, majd ezek után felmentek a Facebookra kavirnyálni, hogy te mindent megteszel, de nem látsz magadon semmi változást.

Félek attól, hogy nem leszel olyan jó nő, mint milyen lehetnél, félek attól, hogy mert nem vagy olyan jó nő, mint amilyen lehetnél, ezért frusztrációból szétcseszel magad körül mindent, és félek attól, hogy ezért mindig más lesz a hibás, és nagyon félek attól, hogy közben te majd elhiteted magaddal, hogy te semmiről az ég egy adta világon nem tehetsz.

Tudod, ez az egész egészséges életmód cucc nagyon sokat tud ám adni. Pont olyan sokat, mint amennyit elvesz az az életmód, amikor nem csinálod, nem tartod be, nem csinálsz lófaszt sem.

Október 19. nagyon sok mindenen változtatni képes még akkor is, ha most úgy gondolod, az életed kerek egész, és alapvetően tök jól mennek a dolgaid, csak az a kis narancsbőr zavar, de egyébként minden ok, és te hátradőlve már csak egy kávét kérsz, és pont.

De kávét sajnos nem ihatsz, de nemcsak te, hanem egyetlen vércsoport sem, hátradőlni nyugodt szívvel meg csak az képes, aki igazából soha nem ért el semmit az életben.

Most mondjam azt, hogy egy harc az élet? Hány közhelyet dobáljak egymásra, hogy megértsd, mindenért küzdened kell, és soha nem jön el az a pont, hogy oké, ez most elég, ennyi nekem bőven elég?

Ha jól mennek a dolgaid, pont egy okkal többed van, hogy úgy csináld, hogy még jobban menjenek, ha meg minden úgy szar, ahogy van, akkor ideje kipucolnod az életed pontosan úgy, ahogyan ezzel a programmal a szervezetet tisztítjuk meg.

Az A vércsoportúak tábora tejtermékek és vörös húsok nélkül tisztít, ám annál több hajdinával és fehér húsú tengeri hallal vívja majd meg saját harcát a narancsbőrrel szemben. Lássuk, is mi kell a győzelemhez, és mi az, amit nem ártana elkerülni, ha nem akarjátok bemocskolni magatokat, és szégyent hozni az A vércsoport méltán szép hírére.

1.Kezdjük azzal, ami tilos, és ha lehet, ezt a legszigorúbban tartsák be az A-sok. Tilos a vörös hús, az állati eredetű tejtermékek, a kókuszolaj!!! és a kávé.

2.Ellenben erősen ajánlott az olíva- és lenmagolaj, valamint a szója, a lazac, a tofu, az ananász és a zöldségek minden mennyiségben.

3.A 0-s vércsoporttal ellentétben, az A vércsoport nem fogyaszthat tejterméket, így túrót sem, ami már csak azért is problémás, mert így nincs, ami lassítja az esti gyors felszívódású fehérjeturmixot. Ezért nincs más választás, a Premium Protein mellett Micellat Caseint is kellene használni, ami egy legendásan lassú felszívódású fehérjecucc.

4.Hajdina és amaránt. Használjátok. Rizst csak legvégső esetben, lencsét hetente legalább háromszor használjatok, akárcsak a quinoát.

5.Állati eredetű tejet nem lehet kajálni semmilyen formában, viszont szójatejet igen, de ezt is csak amolyan végső esetben kéne. Szerintem ritka szar az íze, de nincs az a borzalomfos szójatej, amit a LifeTILT-fehérjék ízhatásilag ne tudnának feldobni, és most akkor képzeljétek el, a sima tejjel mit művelnek, de hát ugye ami nektek tilos, az tilos.

6.A mandula és a dió adagolását soha ne lépjétek túl.

7.Ha úgy döntesz, a mintadiétát követed, ám legyen, remek döntés, de ha magadnak teszed össze, akkor nem mehetsz be 1400 kalória alá.

8.A gyümölcsöket csak a második étkezésig lehet enni, a hüvelyeseket uzsonna után már ne nagyon erőltessétek.

9.A folyadékbeviteled nem lehet napi 2 liter alatt.

10.Minden étel nyersen értendő. A rizs megszívja magát akár 2-2,5-szeresére is a lemért tömegnek, míg a hús veszíteni fog súlyából 10-25%-ot attól függően, hogyan vizezték fel a furfangos hentesek.

Elkészítettem minden vércsoport számára egy 3 napos mintaétrendet egy úgynevezett alaptáblázat szerint, amiben felsoroltam azokat az ételeket, amiket az adott vércsoportok ehetnek. Mint látjátok majd a táblázatból, minden étel mellé odaírtam, hogy egy adott kaja mennyi kalóriát tartalmaz. Minden érték 100 grammra vagy értelemszerűen 100 ml-re vonatkozik. Ezzel alapvetően az volt a célom, hogy ti is bármikor össze tudjatok dobni magatoknak egy étrendet, így sosem fogtok ráunni, mindig tudtok rajta változtatni.


Alaptáblázat

csirkemell (110), pulykamell (139), tofu (78)

lazac (215), tonhal (144), pisztráng (96), barramundi (102)

lenmagolaj (884), olívaolaj (902), kókuszolaj tilos

mandula 1 szem (7), dió 1 szem (13)

quinoa (374), jázmin rizs (320), puffasztott rizs (356), hajdina (341), amaránt (374), lencse (343)

brokkoli (24), karalábé (39), spenót (20), sóska (58), vöröshagyma (40), lila hagyma (40) újhagyma, fokhagyma (133), retek (16), saláta (10), sárgarépa (35), uborka (11), kovászos uborka (12), cékla (30)

áfonya (50), szilva (46), alma (52), citrom (29), grépfrút (42), ananász (50), cseresznye (64), eper (32)

petrezselyem, rozmaring, fahéj, tárkony, turbolya, mustármag, kömény, kapor, fehér és fekete bors, bazsalikom, ánizs

egész tojás (68), tojásfehérje (14), sárgája (54), zabpehely (376), szójatej (36)

 

1.nap – 1518 kcal

reggeli (327 kcal): 2 egész tojás, 1 fehérje, uborka, retek, sárgarépa, kiskanál (5 ml) olívaolaj, 2 szelet puffasztott rizs, 4 dl mentes víz

Tízórai (182 kcal): 10 szem dió, 1 alma, 3 dl mentes víz

Ebéd (545 kcal): 15 dkg csirkemell, 3 ek. hajdina vagy amaránt (45 g), 5 dkg tofu, uborka, lila hagyma, 1 ek. (15 ml) lenmagolaj, 4 dl mentes víz

Uzsonna (348 kcal): 3 dl szójatej, 45 g Premium Protein, 1 tükörtojás, 2 szelet puffasztott rizs, 3 dl mentes víz

Vacsora (110 kcal): 30 g fehérje 3 dl vízzel, vagy ha nagyon bele akarsz tolni tejet, akkor max. 1 decit, de ez esetben + 36 kcal, 3 dl csalántea

Folyadékbevitel: 1,7 l mentes víz, 6 dl csalántea, 3 dl szójatej, 3-3 dl zöld tea reggeli és 10 órai, valamint 10 órai és ebéd között.


2.nap – 1533 kcal

Reggeli (421 kcal): 3 dl szójatej, 2 ek. zabpehely (30 g), 1 ek. hajdina (30 g), 30 g eper, 30 g Premium Protein, 3 dl mentes víz

Tízórai (170 kcal): 20 g ananász, 2 puffasztott rizs, 3 dl zöld tea

Ebéd (596 kcal): 15 dkg lazac, 30 g jázmin rizs, 25 g párolt brokkoli, spenótlevél, 10 ml olívaolaj, 3 dl mentes víz

Uzsonna (230 kcal): 10 dkg csirkemell, saláta, 10 szem mandula, 4 dl zöld tea

Vacsora (116 kcal): 30 g fehérje, 3 dl csalántea

Folyadékbevitel: 9 dl mentes víz, 7 dl zöld tea, 6 dl csalántea, 3 dl szójatej


3.nap – 1556 kcal

Reggeli: (374 kcal): 3 tükörtojás újhagymával, 4 szelet puffasztott rizs, 5 dl mentes víz

Tízórai (186 kcal): 10 dkg tofu, 2 ek. (30 g) lencse, petrezselyem, sóskalevél, 4 dl zöld tea

Ebéd (620 kcal): 20 g pulykamellfilé, 3 ek. (30 g) quinoa, 1 ek. (15 ml) olívaolaj, 1 kiskanál (5 ml) lenmagolaj, 20 g cékla, 5 dl mentes víz

Uzsonna (260 kcal): 10 g tonhal, saláta, retek, uborka, 2 puffasztott rizs, 4 dl zöld tea

Vacsora (116 kcal): 30 g fehérje, 3 dl csalántea

Folyadékbevitel: 1,3 l mentes víz, 8 dl zöld tea, 6 dl csalántea


Mindent leírtam, amit az A vércsoport diétáját illetően tudnotok kell. Amit pedig nem, vagy elfelejtettem, azt leírom a Narancsbőr csoportban.

Te pedig ne felejtsd el megrendelni a CELLULIT-ot.