röviden

Az AB vércsoportúak ugyan kevesen vannak, de annál különlegesebbek. Ezt nemcsak azért mondom, mert én is AB vércsoportú vagyok, hanem mert a nők számára ennek a különleges jelzőnek mágikus jelentése van, és ez esetben még így is van. Már ami az AB vércsoportú nőket illeti.

Az AB vércsoportúak genetikai programja meglehetősen egyedi. Az AB-sek mindenkitől kaphatnak vért, de ők csak a saját fajtájuknak adhatnak. Vámpírok!! Kiáltanak fel most páran teljesen jogosan, mert valóban van némi átfedés a vámpírok és az AB vércsoport tagjai között, már ha csak a vércsoportjukból kiinduló zártságot és az egyedi genetikát nézzük.

Az AB vércsoport egy hibrid, és az evolúciós folyamatok legújabb vércsoportja. Az AB vércsoport áll a legtávolabb az ősemberektől, vagy mondhatnám úgy is, hogy a legújabb faj, ha így jobban tetszik. Ezért talán nem véletlen, ha az AB vércsoportra van a legrosszabb hatással a húsfogyasztás szinte bármilyen formája, de csak szinte, mert a pulykamellfilé és a nyúlhús mégis átment az evolúciós ellenőrző pontokon.

Az AB-sek akkor járnának a legjobban, ha vegetáriánusok lennének. De persze nem abból a „semmit nem eszek meg, aminek szeme van” típusú idióta elfajzott rétegből, nem. Hanem olyan vegák, akik azért esznek halat, mert rendelkeznek némi felfogóképességgel, és belátták, hogy a hal elemi étel minden ember számára, amit nem zárhatunk ki az életünkből semmiféle trendinek tűnő irányvonal kedvéért, vagy csak mert ez a vegaság olyan rohadt jól néz ki a kézműves faszomtudja mi mellett. Halat enni kötelező, mert a hal olyan, mint a levegő a tüdőben, a víz a rozéban, Deutsch Tamás a köcsög válogatottban. Elképzelhetetlen az egészséges táplálkozás hal nélkül, mert halat bizony enni kell, és ehhez minden AB-s lelkiekben készítse fel és szoktassa magát.

Az AB-sek nehezen emésztik a húsokat, azok hatékony lebontásához nem elég magas a gyomorsavszintjük, így a meg nem emésztett húsok simán zsírrá alakulva raktározódnak. Sajnos ez alól az AB-sek számára az isteni csirkemellfilé sem kivétel. Bármennyire is szerettem volna beletolni a csirkemellfilét az AB-sek étrendjébe, sajnos nem tudtam. És nem azért nem tudtam, mert ezt olvastam valahol, hanem mert ez a tapasztalatom az AB-s nőkkel kapcsolatban. Ugyanis ezt a programot azokon az embereken teszteltem és csiszoltam tökéletesre a visszaigazolások alapján, akik hozzám fizettek be személyes programra. Ott igenis az volt a tapasztalat, hogy az AB-sekre nem volt jó hatással a csirkemellfilé, már ami a narancsbőrt illeti. A testük szépen formálódott, de nehezebben és sokkal lassabban tűnt el róluk a cellulit, mint azokról az AB-s nőkről, akik nem fogyasztották. A vörös hús meg aztán végképp tiltólista, és ezt vegyétek nagyon komolyan.

De nem kell ezt azért nagyon túlgondolkozni. Pulykamellfilé és nyúlhús. Ezt a két húst szabad enni + tofu a narancsbőrprogram 75 napja alatt. Esetleg még fácánt, azzal sincs semmi gond.

Halak. Mindent leírtam pár sorral feljebb. Kötelező a fogyasztásuk, kivéve a nyelvhalat. Lazac, tonhal, barramundi, pisztráng, tőkehal, tilápia, és akinek lehetősége van rá, fogyasszon csigát hetente egyszer.

Tejtermékek. Vegyetek kefirt mert szükségetek lesz rá, de ne Danone-t, ha lehetséges. Mehetnek a tejek is simán, sőt az összes női tej is mehet, mint pl. mandulatej, de továbbra is óvatosan az esti tejfogyasztással. Lehetőleg reggelihez menjen, utána ahogy haladtok előre a napban, úgy hígítsátok folyamatosan vízzel a 3 decit, mert ugye ez a maximális egység egy étkezésen belül. És persze a túró.

 

Az olajoknál ismét összeáll a nagy hármas. Olívaolaj, lenmagolaj és kókuszolaj. Mind a 3-at lehet és kell is használni.

Köretek. Jázmin rizs, basmati, amaránt, quinoa. Nem tudom, feltűnt-e de következetesen nem ajánlom a barna rizst. Nincs vele probléma, nyugodtan egye, aki akarja, de én utálom, mint a szart. Lassan fő meg, ami főleg reggel szívás, és akkor is ilyen gyanúsan kemény marad, vagy én nem is tudom. Nem is finom, és ha van quinoa meg jázmin rizs, akkor miért kéne ezt fogyasztani?

Szerezzetek be búzacsírát, keverjétek a köretekkel, egyetek zöldséget naponta kétszer, és petrezselyem minden szinten. A kukorica tilos. Az AB-sek legnagyobb örömére megérkezett a banán, ami ajánlott, ami már csak azért is jó hír, mert fehérjeturmix banánnal kombináció az istenek igazi ajándéka. A narancs viszont tilos.

C-vitamin. Rengetegre lesz szükség. Nem is értem, miért nem tettem bele az AB csomagba az 1000 mg-os C-vitaminomat, de ha már így alakult, akkor citrom belefacsarása a zöld teába mindennap.

 

És persze a szokásos összegzés.

A kalóriaszám nem mehet 1400 alá, edzésnapokon ez bátran lehet 1600-1800 is, bár 1800-at úgysem fogtok enni, ahogy ismerem a női tudatállapotokat. Gyümölcsfogyasztás csak a második étkezésig, minden adag nyersen értendő, a kalóriaszámok 100 g-ra, illetve 100 ml-re vannak megadva, és ha nem szeretnétek nagyon szarakodni a mérleggel, akkor egy evőkanál 15 grammot jelent nagyjából, de csak nagyjából.

És még valami. A tejek ugyan mehetnek, de én az esti fehérjeturmixokat azért vízzel innám a helyetekben. Tudom, hogy így nem annyira finom, mintha tejjel innád, de ha lehet, ne büntessük a szervezetünket azzal, hogy éjjel a tejjel keljen megbirkóznia ahelyett, hogy az energiákat a pihenésre és a szervezet regenerálódására fordítaná.


ALAPTÁBLÁZAT

pulykamell (139), nyúlhús (106), tofu (78)

lazac (215), tőkehal (89), barramundi (97), tilápia (96), pisztráng, tonhal

olívaolaj (902), lenmagolaj, kókuszolaj

dió (626) 1 szem 6 kcal

édesburgonya (86), jázmin rizs (320), quinoa (374), barna rizs, amaránt, puffasztott rizs (356)

brokkoli (24), karalábé (39), kelkáposzta (35), spenót (20), sóska (58), vöröshagyma (40), lila hagyma (40), retek (16), saláta (10), sárgarépa (35), uborka (11), kovászos uborka (12), cékla (30), fokhagyma (133), padlizsán (24), petrezselyem (36), karfiol (25), zeller (42), savanyú káposzta (19)

banán (89), szilva (46), alma (52), citrom (29), ananász (50), málna (52), kivi (61), sárgabarack (48), cseresznye (64), kivi (61), szőlő (69)

egész tojás (68), tojásfehérje (14), sárgája (54), zabpehely (376), túró (120), kefir (56), tej 1,5% (48), 0,5% (39), 0,1% (32), mandula tej (38)

rozmaring, tárkony, mustármag, kömény, kapor, bazsalikom, ánizs, torma, bors

Mivel az AB-seknek sok zöldséget és salátát kell fogyasztaniuk, én azt javaslom, hogy minden reggel készítsetek el egy nagy doboz salátát, amit visztek magatokkal a nap folyamán, és a 2., 3. és 4. étkezés mellé folyamatosan egyétek kiegészítő köretként.

Itt el lehet ereszteni a fantáziát nyugodtan, és olyan salátákat összetenni, ami változatos és egyben ízletes is. Gondolok itt egy olyanra, hogy salátalevél, alma, 10 szem dió, sárgarépa, retek, szal ilyen bolond mixeket összetenni. Variálhatjátok a gyümölcsöket a zöldségekkel, ami nektek ízlik, de ne felejtsétek el összeszámolni a kalóriákat, és azt beépíteni a nap kajálásokba.

Én most összetettem egy mintasalátát, és ennek az értékeit tettem bele a mindennapi kalóriaszámokhoz alapból. Tehát az alapsaláta, amit fentebb írtam. Alma, dió, saláta, répa, retek, káposztareszelék. 208 kcal.

A diétához hozzászámoltam 1 ek. olívaolajat is, amivel a húst sütitek, ami +90 kalóriát jelent.


1.nap – 1474 kcal

Reggeli (364 kcal): 1 ek. zabpelyhes tojásrántotta 2 tojásból, 2 szelet puffasztott rizs, paradicsom, újhagyma

Tízórai (148 kcal): kefir, 2 szelet puffasztott rizs, paradicsom

Ebéd (401 kcal): 15 dkg pulykamellfilé, 2 kanál quinoa, uborka

Uzsonna (226 kcal): 10 dkg pulykamellfilé, édesburgonya

Vacsora (110 kcal): 30 g Premium Protein

+298 kcal saláta+olívaolaj

Folyadékbevitel: 1 liter zöld tea szépen termoszban betéve táskába, és azt kortyolgatva meginni a nap folyamán. 1-1,5 liter víz ivása minden étkezés mellé 3 decinként, és persze csalántea 3-3 deci reggel éhgyomorra és este a 4. és az 5. étkezés között.


2.nap – 1636 kcal

Reggeli (345 kcal): 12,5 dkg túró (fél doboz) ananásszal, 3 dl tej, 30 g Premium Protein

Tízórai (200 kcal): gyümölcsmix (banán, kivi, alma)

Ebéd (502 kcal): 15 dkg lazac 3 ek. jázmin rizzsel

Uzsonna (177 kcal): 5 dkg lazac, 6-8 szem párolt kelbimbó

Vacsora (110 kcal): 30 g Premium Protein

+298 kcal saláta+olívaolaj

Folyadékbevitel: 1 liter zöld tea szépen termoszban betéve táskába, és azt kortyolgatva meginni a nap folyamán. 1-1,5 liter víz ivása minden étkezés mellé 3 decinként, és persze csalántea 3-3 deci reggel éhgyomorra és este a 4. és az 5. étkezés között.


3.nap – 1597 kcal

Reggeli (329 kcal): banánturmix 3 dl mandulatejjel, 1 egész tojás, 1 fehérje, 1 szelet puffasztott rizs

Tízórai (212 kcal): 10 dkg túró, paradicsom, 2 puffasztott rizs

Ebéd (420 kcal): 10 dkg nyúlhús, 10 dkg pulykamellfilé apró darabokra vágva 2 ek. quinoával és búzacsírával elkeverve

Uzsonna (228 kcal): 2 főtt tojás, paradicsom, 2 szelet puffasztott rizs

Vacsora (110 kcal): 30 g Premium Protein

+298 kcal saláta+olívaolaj

Folyadékbevitel: 1 liter zöld tea szépen termoszban betéve táskába, és azt kortyolgatva meginni a nap folyamán. 1-1,5 liter víz ivása minden étkezés mellé 3 decinként, és persze csalántea 3-3 deci reggel éhgyomorra és este a 4. és az 5. étkezés között.


Mindent leírtam, amit az AB vércsoport diétáját illetően tudnotok kell. Amit pedig nem, vagy elfelejtettem, azt leírom a Narancsbőr csoportban.

Te pedig ne felejtsd el megrendelni a CELLULIT-ot.