röviden

A B vércsoportú emberek különleges élőlények, mivel egyes statisztikák szerint a B vércsoportúak kevésbé hajlamosak a szív- és érrendszeri, valamint a degeneratív betegségekre.

Nem tudom, ez minek köszönhető. Talán az isteni gondviselésnek, vagy egyszerűen csak ők a kiválasztottak, de ha ez nem lenne elég, akkor az evolúció úgy döntött, hogy míg a 0-s vércsoportúakat jól megszopatja, addig a  B vércsoportú emberek még tejet is fogyaszthatnak, amivel, mint tudjuk, sokkal szebb az élet. Nem biztos, hogy egészségesebb, de hogy sokkal finomabb, az szinte biztos. Ez a fajta laktozoriális szabadság  persze azt is eredményezi, hogy a diéta összeállításánál is tágabb keretek között tudunk majd mozogni.

Húsfogyasztásnál előnyben a pulykamellfilé és a marhahúsok, és én kifejezetten azt javaslom, hogy barátkozzatok meg a nyúlhús fogyasztásával, még akkor is, ha „szegény nyuszik”, meg „olyan édesek”, és te nem eszel meg ilyen cuki állatokat, meg különben is hogy képzelem.

2014 óta már nem akadok le ezeken a speciális női tripeken, mint például ez a nyuszis baromság, egyszerűen csak elfogadtam, hogy mindenre, de tényleg mindenre jut valami női faszság az életben. Nyitott szájjal spirálozás, lehalkított zene parkolásnál, és levett napszemüvegek, ha nem hallod, hogy a másik mit mond értelmezhetetlenségek szegélyezik az értelmetlenség útját pontosan úgy, ahogyan ez a nyuszit nem eszek, mert olyan cukik féle dekódolhatatlan marhaság.

A nőket szeretjük, és nem megértjük. Ha ezt az alaptézist képesek vagyunk elfogadni, akkor ez a világ is egy sokkal nyugodtabb és békésebb világ lesz. Nem kell mindent megérteni. Én sem értem ezt az egész világűrnek hol van a vége dolgot, de már nem is akarom megérteni, és mára már így lettem a nőkkel is.

1.A pulyka, a marha és a nyúl lesz az alap.

2. Tengeri halakat hetente legalább négyszer, de ha egyet ki kéne emelnem, akkor a nyelvhal mindenekfelett, és a lazac beszerzése is legyen elsődleges szempont. Tudom, a lazac drága meg minden, de most anélkül, hogy belemennék hosszas fejtegetésekbe, a lazac kilója 4200 forint, amit enni fogsz kb. 2 hétig. 4200 forint. Az pont 3 szar kaja bármelyik menzán. Most akkor miről beszélünk?

Tilápia. Vegyetek tilápiát. Menjetek, és vásároljatok fel annyi tilápiát, amennyit csak tudtok. Olcsóság, fasza értékek, és a tilápia mindig hűséges a magas tápanyagértékekhez.

Mielőtt továbbmennénk, a következő 1 percben szeretném bemutatni, hogy a LifeTILT mitől lett nagyobb prezident, mint a legtöbb életmóddal foglalkozó oldal. Először is olvassátok el ezt a mondatot.

„Egyedül a B vércsoportúak fogyaszthatnak bátran tejtermékeket, mert a B típusú antigénben található elsődleges cukor a D-galaktóz.”

Hülye, hát mi ez a szöveg már? Te olvasgatnál ilyen rohadt unalmas mondatokat? Persze hogy nem. Sajnos nekem muszáj volt anno, hogy összegezni tudjam a lényeget a tejtermékekkel kapcsolatban.

3. A B vércsoportnak mehetnek a tejtermékek, vagyis inkább csak konkrétan 4-féle. A tej, a kefir, a cottage cheese és a túró. És hogy megelőzzem a kérdéseket. Nem, a mozzarella nem, és annak light változata sem, valamint semmi sem, amin a Danone név szerepel. (Ezek még léteznek egyáltalán?) A 0%-os joghurtok mehetnének, ha végre lenne olyan gyártó, aki a 0,1%-os zsírtartalmú joghurtokat nem verné tele 4–6 gramm cukrokkal decinként.

4. Lenmagolaj. Süssetek lenmagolajjal vagy olívaolajjal. Ha nem teszitek, naponta egy kávéskanállal akkor is menjen le, ezt a kalóriabevitelt a diétába mindennap beleszámoltam. A B vércsoportúaknak is tilos a kókuszolaj, akárcsak a kókusz, és minden, ami kókusszal kapcsolatos.

A „de hát miért nem” típusú kérdésekre nem vagyok kíváncsi, és arra meg végképp nem, ami így kezdődik, „de én azt olvastam, hogy…”

Rendben. Akkor menjél oda, ahol ezt olvastad.

5. Zöldségek minden mennyiségben, szinte válogatás nélkül mehetnek, kiváltképp a zöld leveles zöldségek, mint például sóska- vagy spenótlevél és petrezselyem!!!, de ugyanígy mehet a cukkini, padlizsán és az összes hasonlóan idióta nevű zöldség.

6. Gyümölcsöknél a B vércsoport számára 3 kiemelt kategóriás gyümölcs van, ami az ananász, az áfonya és a szilva. Ha gyümölcsökre vágytok, akkor ezekre gondoljatok először, másodszor pedig a kivire, harmadszorra pedig az eperre és a narancsra.

7. A gyógyteák a B csoportnál nyernek csak igazán értelmet, és fogyasztásuk a B-sek számára különösen ajánlott. Ha lehet, a zöld tea bevitele legalább akkora legyen, mint a mentes vízé/nap, persze a csalántea fogyasztása mellett az első 30 napban.

8. Ne használjatok fahéjat, és iktassátok ki teljesen a paradicsomot.

A fűszerekről nem kell sokat tudni, de annyit mindenképpen, hogy a curry és a gyömbér jó, a bors pedig rossz. A sófogyasztást külön pedig már megbeszéltük, hogy NEM.

9. A kalóriaszám nem mehet 1400 alá. Edzésnapokon ez bátran lehet 1600-1800 is, bár 1800-at úgysem fogtok enni, ahogy ismerem a női tudatállapotokat.

10. Gyümölcsfogyasztás csak a második étkezésig, minden adag nyersen értendő, a kalóriaszámok 100 g-ra, illetve 100 ml-re vannak megadva, és ha nem szeretnétek nagyon szarakodni a mérleggel, akkor egy evőkanál 15 grammot jelent nagyjából, de csak nagyjából.

És még valami. A tejek ugyan mehetnek, de én az esti fehérjeturmixokat azért vízzel innám a helyetekben. Tudom, hogy most azt gondolod, hogy így nem annyira finom, mintha tejjel innád, de a LifeT!LT-fehérje és a nem finom szóösszetétel együttes emlegetése kb. pont annyira értelmezhetetlen, mintha egy nő 2 pohár bor után nem kezdene el kurvulni.

A fehérjéim vízzel is finomak, semmi szükség tejjel még jobban rájátszani a hülyeségre, és az éjszakai órákra, az alvás idejére, amikor az emésztés amúgy is belassul, még belocsolni egy kis tejet is, amit a szervezet amúgy is nehezen tud feldolgozni.

Ha lehet, ne büntessük a szervezetünket azzal, hogy éjjel a tejjel keljen megbirkóznia ahelyett, hogy az energiákat a pihenésre, az átalakulási folyamatokra és a szervezet regenerálódására fordítaná.

Persze azt is tudom, hogy a nők igen nagy százalékánál a fehérjeturmix adja meg az édesség utáni vágyuk legfőbb forrását, de

– így is finom,

– ez csak egy 75 napos program, 75 nap pedig igazán nem nagy ár a nyári miniszoknyában arcoskodásokért cserébe, főleg ha az ezzel járó előnyöket és a női lelkeket oly kellemesen melengető elismerő, vagy éppen az „ú basszus hátdemegcsinálnám” pillantásokat vesszük.

  1. Ami nincs a listán, az nem mehet. Ha lenne egy „lehet-e enni” szavakkal kezdődő kérdésed felém a jövőben, akkor előtte nézd meg, hogy szerepel-e a listán. Ha nem, akkor ne tedd fel, mert a válasz az lesz, hogy NEM, nem mehet.
  2. Facsarj citromot a teádba. Amennyit csak bírsz. Facsarj egy kicsit többet annál, mint amire azt gondolnád, én ennyire gondolok.

Alaptáblázat

pulykamell (139), marhafelsál (249), hátszín (228), bélszín (247), szarvas (123), nyúlhús (106)

lazac (215), nyelvhal (85), tőkehal (89), barramundi (97), tilápia (96)

olívaolaj (902)

mandula (626)

édesburgonya (86), bulgur (325), quinoa (374), jázmin rizs (320), puffasztott rizs (356)

brokkoli (24), karalábé (39), kelkáposzta (35), spenót (20), sóska (58), vöröshagyma (40), lila hagyma (40), retek (16), saláta (10), sárgarépa (35), uborka (11), kovászos uborka (12), cékla (30), fokhagyma (133), gomba (40) laska, csiperke, vargánya, paprika (20)

áfonya (50), szilva (46), alma (52), citrom (29), ananász (50), eper (32), kivi (61), narancs (62)

petrezselyem, rozmaring, tárkony, turbolya, mustármag, kömény, kapor, bazsalikom, ánizs, torma

egész tojás (68), tojásfehérje (14), sárgája (54), zabpehely (376), túró (120), kefir (56), cottage cheese (100), tej 1,5% (48), 0,5% (39), 0,1% (32), mandulatej (38)

1.nap – 1545 kcal

Reggeli (288 kcal): 2 egész tojás 2 fehérje újhagyma paprika 2 puffasztott rizs

Tízórai (360 kcal): cottage cheese (campus. ez a neve a legjobb értékekkel bíró cottage cheese-nek) a CC elég sós, szal én ezt sovány túróval keverném fele-fele arányban, tehát 5-5 dkg CC és túró, 10 dkg marhahús

Ebéd (546 kcal): 15 dkg pulykamellfilé, 3 ek. jázmin rizs, édesburgonya

Uzsonna (240 kcal): 10 dkg túró, sóskalevél, gomba, 2 szelet puffasztott rizsen szépen elkenve

Vacsora (110 kcal): 30 g Premium Protein


2.nap – 1468 kcal

Nem tudom, hogy kinek volt már orgazmusa reggelitől, de ha még nem volt, akkor mindenképpen a következő összetételű reggelit javaslom, mert ez nemcsak finom, hanem baromi tápláló is egyben. Volt idő, amikor hetekig ezt ettem reggelire.

Reggeli (457 kcal): 3 dl mandulatej, 1 alma vagy bármilyen választott gyümölcs a táblázat szerint, de én itt most almával számolom a kalóriát, 3 ek. zabpehely és 30 g fehérje, 5 dkg túró. Elképesztő. Tényleg az.

Tízórai (250 kcal): 1 főtt tojás, 4 puffasztott rizs, cékla

Ebéd (380 kcal): 20 dkg nyelvhal, 3 ek. bulgur, brokkoli

Uzsonna (271 kcal): kefir, 10 szem mandula, 4 puffasztott rizs

vacsora (110 kcal): 30 g Premium Protein


3.nap – 1724 kcal

Ez egy tökéletes edzésnap melletti kajálás.

Reggeli (409 kcal): 3 tükörtojás gombával, újhagymával, paprika, 3 puffasztott rizs

Tízórai (314 kcal): 12,5 dkg túró (fél doboz) 30 g Premium Proteinnel elkeverve, 5-6 szem eper

Ebéd (578 kcal): 10 dkg nyúlhús, 10 dkg lazac, 3 ek. quinoa, saláta, uborka, retek

Uzsonna (223 kcal): 1 ek. quinoa, gomba, kefir, 2 puffasztott rizs

Vacsora (110 kcal): 30 g protein

Folyadékbevitel: 1 liter zöld tea szépen termoszban betéve táskába, és azt kortyolgatva meginni a nap folyamán. 1-1,5 liter víz ivása minden étkezés mellé 3 decinként, és persze csalántea 3-3 deci reggel éhgyomorra és este a 4. és az 5. étkezés között.


Mindent leírtam, amit a B vércsoport diétáját illetően tudnotok kell. Amit pedig nem, vagy elfelejtettem, azt leírom a Narancsbőr csoportban.

Te pedig ne felejtsd el megrendelni a CELLULIT-ot.

Csatlakozz a LifeT!LT Narancsbőr csoportjához!